Tuesday, July 24, 2012

SELAMAT DATANG KE BLOG MARI BELAJAR BERSAMA CIKGU FIQAH


Assalamualaikum WBT dan Selamat Datang Ke Blog Mari Belajar Bersama Cikgu Fiqah.

Okey , secara jujurnya ini adalah kali pertama saya membina blog bagi memenuhi keperluan dalam menyiapkan tugasan saya. 

Blog ini adalah berkaitan dengan "PENDIDIKAN PEMULIHAN". Maklumat  mengenai Pendidikan Pemulihan , LINUS akan diterangkan secara ringkas dalam entry seterusnya (tunggu jangan tak tunggu) . Selain itu , bahan-bahan pengajaran dan pembelajaran juga akan sentiasa di update dari semasa ke semasa , lembaran kerja murid , video lagu , ppt , games dan macam-macam lagilah akan saya sertakan dalam blog ini. Oh , ya! tak lupa juga , saya juga akan cuba untuk berkongsi pengalaman saya sewaktu menjalani latihan praktikum di tiga buah sekolah di Kuala Lumpur. Setakat ini , tu jelah yang dapat saya katakan dalam masa terdekat ni.

Akhir sekali , semoga segala info di dalam blog "Mari Belajar Bersama Cikgu Fiqah" ini dapat dimanfaatkan bersama-sama. 

WASSALAM ;)


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...