Wednesday, September 5, 2012

Praktikum Fasa 1 : SK PUTERI PANDAN 1

Assalamualaikum WBT.

Entry kali ini , saya akan menceritakan serba sedikit pengalaman sewaktu saya menjalani praktikum fasa 1 selama sebulan di SK PUTERI PANDAN 1 , KUALA LUMPUR. Seriously , sekolah ni memang best yang teramat sangat. Pihak pentadbir , guru-guru , guru pembimbing , murid-murid memang tip top even sekolah ni merupakan sekolah kurang murid dan murid-muridnya adalah terdiri daripada murid perempuan.

Okey , rasanya dah tak ada apa nak taip lagi. So , biarlah hanya gambar sahaja berbicara. Ewahhh,padahal malas nak menaipkan. hehehe~


Kelas Pemulihan SK PUTERI PANDAN 1.

Susun atur meja secara berpasangan dan kumpulan.

Token Ekonomi yang saya gunakan untuk kawal tingkah laku murid-murid saya ;)

Syafiqah , Pono , Atirah dan Anizah. Sayang awak semua.

Pono yang rajin datang sekolah dan rajin membaca;)

Mural yang dilukis oleh saya pada dinding kelas pemulihan. hee;)

Hadiah for Puan Norsiah (cikgu pembimbing) & for my cute students ;)


Till then , bye;)

Sambung next entry k! da~


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...